::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

♥♥♥ بـه انـجـمـن تـفـریـحـی و سـرگـرمـی بـدولـاو خـوش امـدیـد ♥♥♥

تعداد بازدید : 423
نویسنده پیام
lahzeakhar
آفلاین



ارسال‌ها: 10
عضویت: 8 /2 /1395
تشکر شده: 8
تور آنتالیا
آنتالیا شهری است ساحلی و بسیار زیبا که رشته کوههای توروس در آن به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخر ه های سنگی و خلیج های کوچک ببسیار زیبا را ایجاد نموده است . آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر آغاز شده وبطول 60 کیلومتر توام با ساحل زیبای خود به شهر آلانیا در شرق آنتالیا ختم می شود.
موقعیت آب و هوایی در آنتالیا طوری می باشد که درحدود 300 روز سال آفتابی بوده وبهشتی از فعالیتهای ورزشی مانند موج سواری ، اسکی روی آب، قایقرانی ، کوهنوردی و… را جلوه گر میسازد .تور آنتالیا یکی از تورهایی است که در فصل تابستان که دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتی گراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد می باشد اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می کشاند.
آنچه در آنتالیا حین گشت زنی در سطح شهر بیش از هرچیز نظرتان را جلب خواهد نمود، وجود بی شمار درختان استوایی است. وجود این درختان نشان از آب و هوای استوایی آنتالیا دارد. ویژگی این اقلیم آب و هوای آنتالیا ، گرما و رطوبت بالا در تابستان و هوای معتدل و بارانی در زمستان است.
در آنتالیا منطقه side یکی از دیدنی ترین و زیباترین مناطق آنتالیا می باشد که با ساحل شنی نرم و انواع پلاژها توانسته نظر توریستها را به خود جلب کند.
طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه ای که شما می توانید در آنتالیا از آن لذت ببرید منطقه kemer نام دارد. به سبب وجود روستاهای با امکانات توریستی،گردشگرانی که طبیعت را می پسندند در آنتالیا ازاین روستا برای اقامت بهره می گیرند.
دوشنبه 03 خرداد 1395 - 14:59
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین


كاربر وفادار

ارسال‌ها: 73
عضویت: 13 /4 /1397
تشکر شده: 5
هتل ساحلی پنج ستاره جمیرا بیچ دبی
RE : 2

این هتل لوکس پنج ستاره دارای ساحل اختصاصی، 16 رستوران، 6 استخر و امکان صخره نوردی است. میهمانانی که در اینجا ساکن می شوند می توانند از دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی لذّت ببرند.
هتل ساحل جمیرا، بزرگ و جادار بوده و دارای پنجره های از کف تا سقف مشرف به خلیج فارس می باشد. هر اتاق تلویزیون LCD کابلی، سرویس گردش در شب و وای فای رایگان ارائه می دهد.
ساحل جمیرا رنج متنوّعی از رستوران های بین المللی شامل رستوران های لبنانی، آرژانتینی و ایتالیایی را در اختیار دارد. بیشتر رستوران ها دارای منوی کودک می باشند. نوشیدنی های بی نظیری هم در بار 360 که در پشت بام قرار دارد و بار Pool به میهمانان پیشنهاد می شود. تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس ، تور کوالالامپور ، تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور ، تور ترکیبی کوالالامپور لنکاوی ، تور ترکیبی تفلیس باتومی ، تور ترکیبی کوالالامپور پنانگ ، تور ترکیبی بانکوک پاتایا ، تور ترکیبی بانکوک پوکت ، تور بانکوک ، تور دریایی دبی ، تور دبی با کشتی ، تور دبی دریایی امکانات ارائه شده در Pavillion Marina&Talise شامل زمین تنیس، مرکز شیرجه معتبر با گواهینامه از PADI، یک باشگاه منحصر به فرد، کلاس های ائروبیک واسپا با خدمات کامل می باشد. باشگاه کودک Sinbad هم فعالیت ها و برنامه های روزانه برای کودکان در نظر گرفته است.
مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه از هتل جمیرا فاصله دارد. بازار مدینه جمیرا هم با 10 دقیقه پیاده روی در دسترس است. فرودگاه بین المللی در 20 کیلومتری اینجا واقع شده است.
ام سقیم مکان مناسبی برای علاقمندان به ساحل، آرامش و غذاست.




سه شنبه 03 اردیبهشت 1398 - 12:49
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین


كاربر وفادار

ارسال‌ها: 73
عضویت: 13 /4 /1397
تشکر شده: 5
هتل چهار ستاره آرنوما گرند بانکوک
RE : 3


هتل چهار ستاره آرنوما گرند بانکوک در قلب بانکوک تایلند واقع شده است. این هتل دارای امتیاز بالایی میان هتل های بانکوک است و مهمانان هتل آرنوما نسبت به هتلهای مناطق دیگر شادترند. برخی دلیل آن را موقعیت جغرافیایی و 10 مرکز خریدی که اطراف هتل محاط شده است، می دانند. مرکز خرید گیسنر در کنار این هتل 4 ستاره قرار دارد و مرکز جهانی پلازا واقع در سراسر جاده می باشد.
از امکانات اصلی هتل Arnoma میتوان به 369اتاق و سوئیت سیگار مجاز؛ 2 رستوران؛ بار، تمام خدمات آبگرم(حمام گرم، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ)، استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام، مرکز کنفرانس های تجاری، سرویس ماشین های لیموزین برای درون شهر با هزینه، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، تراس، میز پذیرش 24 ساعته، رایگان فای و پارکینگ رایگان، استخر کودکان، سرویس خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.
هتل آرنما دارای اتاق های با ویو از شهر است.در تمامی اتاق های آرنوما سیستم تهویه مطبوع، تخت و مبلمان لوکس، حمام خصوصی، تور استانبول تلویزیون ماهواره ای، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تراس، گاوصندوق، یخچال، چای و قهوه ساز، همراه با کلیه خدمات اتاقخواب وجود دارد.
ایستگاه SkyDrive Chidlom 300 متری آرنوما قرار دارد. مسافران تور تایلند می توانند از لابی استخر لذت برده یا در کلاس های یوگا و ایروبیک شرکت کنند.
رستوران Trattoria Felice در کنار بوفه صبحانه رایگان برای نهار و شام غذاهای ایتالیایی را به مهمانان عرضه می نمایند. در رستوران دریایی Ah Jat Abalone نیز غذاهای دریایی تازه ارائه می شود. انواع نوشیدنی ها نیز در Pub Wine Camelot موجود است.
فرودگاه بین المللی سوورنابومی در 23 کیلومتری تور مالزی هتل Arnoma Bangkok واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست با هزینه اضافه تنظیم می گردد.
مسافران تور ترکیبی تور تفلیس تایلند بانکوک مقیم هتل به راحتی می توانند از ارنما تا مجتمع خرید CentralWorld یک دقیقه، معبد Erawan 4دقیقه، فروشگاه پلاتین مد6، بازار سایام پاراژون 10دقیقه، Sea Life Bangkok Ocean World 12دقیقه، مرکز خرید MBK 20، خانه جیم تامپسون26، بنای یادبود پیروزی30، بازار شبانهPatpong 33 و Terminal 21 Shopping Mall 35دقیقه پیاده روی نمایند.
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 08:54
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین


كاربر وفادار

ارسال‌ها: 73
عضویت: 13 /4 /1397
تشکر شده: 5
هتل چهار ستاره مرکور ماکاسان بانکوک
RE : 4


هتل چهار ستاره مرکور ماکاسان بانکوک در نزدیکی ایستگاه خطوط هوایی ماکاسان بانکوک واقع شده است.
از امکانات اصلی ماکاسان مرکیور میتوان تور باکو به 180 اتاق زیبا، رستوران و 2 بار، استخر روباز، صبحانه در دسترس، سرویس ایاب و ذهاب رایگان مراکز خرید، خدمات اتاق، مرکز تناسب اندام، تراس، میز پذیرش 24 ساعته، قهوه و چای در لابی، ایستگاه کامپیوتر، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
در تمام اتاق های این هتل 4 ستاره سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبلمان مدرن، تور تایلند یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی با دوش، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، گاوصندوق وجود دارد.
رستوران مرکیور با پنجره تور دبی هایی از کف تا سقف با منظره ای از شهر زیبای بانکوک در تمام روز با غذاهای متنوع در خدمت مسافران تور ترکیبی تایلند بانکوک قرار می دهند.
نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی فرودگاه سوورنابومی با فاصله 30 دقیقه با خودرو از Mercure Bangkok Makkasan می باشد.
مسافران تور تایلند علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل مرکیور تا ایستگاه متروی Phetchaburi 10دقیقه، مرکزی پلازا گراند راما 9، 12دقیقه، Terminal 21 Shopping Mall 15دقیقه و بیمارستان بین المللی بروجردر 15دقیقه پیاده روی نمایند.
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 09:07
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین


كاربر وفادار

ارسال‌ها: 73
عضویت: 13 /4 /1397
تشکر شده: 5
هتل رتاج رویال استانبول
RE : 5



هتل رتاج رویال استانبول یکی از لاکچری‌ترین مکان‌هایی است که طی تور استانبول خود می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. البته فراموش نکنید از هتل رتاج رویال استانبول تا میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر فاصله تقریبا زیادی وجود دارد.
اتاق‌های هتل رتاج رویال استانبول بسیار شیک تزیین شده‌اند. یک استخر سرپوشیده به همراه یک حمام استانبولی برای مجموعه در نظر گرفته شده است. برای دور نماندن از برنامه ورزشی خود طی تور استانبول می‌توانید از مرکز تناسب اندام هتل رتاج رویال استفاده کنید. موارد نام برده تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره بسیار لوکس به شمار می‌روند.اتاق‌های هتل رتاج رویال استانبولهمانطور که گفتیم، اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون مدرنی بوده و هر کدام به یک تلویزیون ال ای دی مجهز شده است. از طریق این تلویزیون‌ می‌توان به تماشای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای نشست. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع جداگانه‌ای برای خود بوده و چای‌ساز و قهوه‌ساز درونشان وجود دارند. داخل حمام با استفاده از سنگ مرمر پوشانده شده است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان امکان‌پذیر است تا بتوانید عکس‌های لاکچری خود را حین اقامتتان، به راحتی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنید!
در رستوران اختصاصی هتل رتاج رویال استانبول با نام زمزم، گستره‌ای از انواع غذاها اعم از ترکیه‌ای و محلی به همراه غذاهای بین المللی، سرو می‌شوند. یک اسنک بار برای هتل در نظر گرفته شده تا بتوان بین وعده‌های غذایی اصلی، برای خوردن غذاهای سبک به همراه نوشیدنی‌های غیر الکلی به آن مراجعه کرد. وجود این اسنک بار به همراه رستورانی شیک به صورت اختصاصی برای هتل رتاج رویال استانبول سبب می‌شود مهمانان برای خورد و خوراک، اجباری به خروج از محل اقامت خود نداشته باشند.
در مرکز آب درمانی تور مالزی هتل رتاج رویال استانبول خدمات ماساژ ارائه می‌شوند. می‌توانید برای آب درمانی از مربیان این مرکز کمک بگیرید. در اینجا اتاق‌هایی با طراحی خاص برای ریلکس کردن یا دریافت خدمات زیبایی ایجاد شده‌اند. آن‌ها جزو منحصربه‌فردترین خدمات هتل رتاج رویال به شمار می‌روند، به طوری که در کمتر هتل پنج ستاره‌ای در استانبول به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل رتاج رویال استانبولبه وسیله پرداخت تور تفلیس هزینه می‌توانید از سرویس این هتل برای رفت و برگشت به مکان‌های دیدنی استفاده کنید. در صورت عدم تمایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی، متاسفانه به احتمال زیاد مجبور به این کار خواهید شد، چرا که فاصله قابل توجهی تا اغلب مکان‌های دیدنی استانبول وجود دارد. پیش از همه باید به مسافت 14 کیلومتری تا میدان تکسیم اشاره کنیم. در نتیجه دسترسی راحتی به مرکز شهر و قلب سیستم حمل و نقل عمومی آن ندارید. فاصله تور استانبول تا مسجد سلیمانیه 12 کیلومتر است. در صورت تمایل به خرید کردن از بازار ادویه استانبول باید مسافتی 13 کیلومتری را بپیمایید. فاصله تا ستون کنستانتین نیز همین میزان است. برج گالاتا، باسیلیکا سیسترن و مسجد ایا صوفیه نیز حدودا 13 کیلومتر آن طرف‌تر از هتل رتاج رویال استانبول واقع شده‌اند.
پنجشنبه 07 شهریور 1398 - 10:15
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین


كاربر وفادار

ارسال‌ها: 73
عضویت: 13 /4 /1397
تشکر شده: 5
تور آنتالیا
RE : 6



هتل پنج ستاره ددمان استانبول با ارائه خدمات جهانی به مسافران خود، در فاصله 8دقیقه از ایستگاه مترو Gayrettepe و مرکز زورلو، در استانبول واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای Dedeman Hotels میباشد.
از مهمترین امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره میتوان به 325 اتاق و سوئیت خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار، استخر سرپوشیده، تراس پشت بام، خدمات بانکداری و مبادله ارز، میز تور و بلیط، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، صبحانه در دسترس، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ، خدمات آبگرم، سونا خشک/بخار، حمام ترکی، جکوزی، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز تجاری، ترنسفر فرودگاهس، سرویس خشکشویی، کافیشاپ لابی، فای رایگان، اتصال به اتاق مجاور در صورت نیاز اشاره کرد.
اتاق های لوکس هتل ددمان با دکوراسیون به رنگ های گرم تزئین شده اند در تمام اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، حمام خصوصی؛ سشوار، اتاق خواب جداگانه، اتاق نشیمن جداگانه با مبلمان زیبا، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار، چای و قهوه ساز وجود دارد.
مسافران تور استانبول تور تایلند علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا بیمارستان شبلیس اسلی فلورانس 5دقیقه، مرکز فروش Astoria استانبول5، مرکز هنرهای نمایشی زورلو6، مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 14دقیقه، دانشگاه فنی ییلدیز15، مسجد اورکاوی23 و موزه دریایی 24دقیقه پیاده روی نمایند.
در رستوران Turkuaz مهمانان میتوانند از طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و ترکی، بوفه یا à la carte لذت ببرند. هر روز صبح نیز بوفه صبحانه رنگارنگ و مفصلی به مهمانان اقامتی ارائه میگردد.
فرودگاه بین المللی استانبول تور باکو در فاصله 50کیلومتری هتل میباشد.
مرکز کنگره و نمایشگاه تور دبی لوتی کیدار 7کیلومتر دورتر از هتل است.

پنجشنبه 07 شهریور 1398 - 10:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
talaunicurn
آفلاین



ارسال‌ها: 1
عضویت: 4 /6 /1398
تور آنتالیا
RE : 8
اجاره ماشین در کیش
سلام، در این مقاله قصد داریم که تمام شرایط و نحوه اجاره ماشین در کیش و تمام نکات و قیمت های اجاره خودرو رو بررسی کنیم و تمامی مسائل مربوط به اجاره و قوانین کیش را برای شما توضیح دهیم.
در ابتدا توضیحی در مورد صنعت رنت کار در کیش بدهیم که اصلا چرا چنین شرکت هایی به وجود آمده اند. مسافران زیادی هر ساله با هواپیما به کیش سفر می کنند و تعطیلات خود را در این جزیره زیبا سپری می کنند. کیش جزیره نسبتا کوچکی است و مساحت کل آن ۹۲ کیلو متر است و در سال حدود ۲ میلیون مسافر به این جزیره سفر می کنند، از این رو اکثر مسافران بدون وسیله نقلیه در جزیره هستند و با این که کیش جزیره کوچکی است اما مناطق توریستی آن از هم فاصله زیادی دارند پس حتما نیاز به یک وسیله نقلیه در کیش حس می شود. یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن شرکت های اجاره ماشین در کیش آب و هوای گرم و شرجی جزیره کیش است و حتما در فصل گرما نیاز به کولر هست. از این دلایل که بگذریم یکی از بزرگ ترین دلایل این که مسافران علاقه به رنت کردن خودرو در کیش دارند این است که در کیش ورود ماشین های خارجی آزاد است و مسافران می خواهند از این امکان استفاده کنند و لذت رانندگی در کیش را تجربه کنند.
اگر چه جزیره کیش تاکسی های متعددی نیز دارد اما اگر در روز به چندین مکان تفریحی مختلف بخواهید سر بزنید هزینه تاکسی از گرفتن ۱ روز اجاره ماشین گران تر خواهد شد. حال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مایل به اجاره اتومبیل در کیش هستید پیشنهاد می‌کنیم که با ما با ادامه مقاله همراه باشید تا به طور کامل آگاهی لازم رو در مورد اجاره ماشین و قوانین و قیمت ها به شما بدهیم.
انتخاب شرکت رنت کار در کیش
خوب قدم اول این است که شما بهترین شرکت اجاره ماشین در کیش را به سلیقه خودتان انتخاب کنید، که در حال حاضر حدود ۶۶ رنت کار در کیش فعالیت میکنند. یک سری نکاتی را که حتما باید برای انتخاب بهتر به آنها توجه کنید :

  • شرکت مورد نظر دارای مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش باشد

  • شرکت مورد نظر عضو مجمع رنت کاران باشد

  • شرکت مورد نظر دفتر فیزیکی داشته باشد

  • سوابق شرکت مورد نظر را حتما بررسی کنید

  • از افرادی که در خیابان ماشین اجاره میدهند پرهیز کنید

  • سایت و اینستاگرام و گوگل مپ شرکت را بررسی کنید و نظرات مردم را بخوانید

  • ملاک انتخاب شرکت اعتبار و خدمات آنها باشد نه قیمت پایین

  • قرارداد رسمی بین شما و شرکت عقد شود

  • ماشین مورد نظر دارای دفترچه رنت باشد

  • خوب پس از انتخاب شرکت مورد نظر خودتون باید ماشین خود را نیز انتخاب کنید.
    ماشین های متعددی در کیش برای اجاره وجود دارند اما در کل به 5 دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  • ماشین های اقتصادی

  • ماشین های اسپرت و کروک

  • ماشین های شاسی بلند

  • ماشین های لوکس

  • ون

  • تصویر: file:///D:/novinrent-cars.jpg
    قیمت اجاره ماشین در کیش:
    اجاره ماشین ارزان در کیش
    برای اینکه شما بتوانید با مبلغ کم یک ماشین خوب در کیش اجاره کنید باید در ماشین های اقتصادی دنبال ماشین مورد نظر خودتون بگردید.
    در این دسته ماشین هایی مانند هیوندای اکسنت و کیا سراتو قرار دارند که با هزینه ای حدود ۲۵۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ هزار تومان شما میتوانید ۱ روز این ماشین ها را کرایه کنید.
    اجاره ماشین کروک در کیش
    خوب اگر عاشق رانندگی و ماشین های اسپرت باشید حتما باید توی این سبک ماشین رنت کنید و لذت رانندگی را در خیابان های کیش تجربه کنید.
    در این دسته ماشین های مثل موستانگ و کامارو وجود دارند که برای مثال قیمت اجاره موستانگ کروک در کیش چیزی حدود ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.
    اجاره ماشین شاسی بلند در کیش
    اگر شما ماشین جا دار بخواهید و یا تعدادتون بین ۵ تا ۷ نفر باشد می توانید از این دسته ماشین مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید که بسیار جا دار و راحت هستند. شما برای اجاره اسپرتیج در کیش باید حدودا ۳۰۰.۰۰۰ تومان هزینه کنید.
    اجاره ماشین لوکس در کیش
    اگر شما طرف دار ماشین های لوکس و خاص هستید میتوانید ماشین هایی مثل رنج روور و بنز و کادیلاک را اجاره کنید که حدودا برای اجاره بنز در کیش باید حدود ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان هزینه کنید.
    اجاره ون در کیش
    اگر شما نیاز به یک ون بزرگ دارید و تعدادتان زیاد است باید یک ون اجاره کنید که تا ۱۳ نفر گنجایش دارد. شما این ون ها را با راننده و بی راننده می توانید به صورت ساعتی ( حدودا ۱۸۰.۰۰۰ تومان ) و یا به صورت ترانسفر (حدودا ۷۰.۰۰۰ تومان ) و یا به صورت روزانه ( حدودا ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان ) کرایه کنید . در صورتی که نیاز به اجاره ون دارید توصیه می کنیم مقاله “اجاره ون در کیش” را مطالعه فرمایید. شما برای اطلاع از تمامی قیمت ماشین ها می توانید به “قیمت اجاره ماشین در کیش” مراجعه کنید.
    شرایط اجاره ماشین در کیش
    تمامی شرکت های رنت کار شرایط یکسانی دارند پس اگر شرکتی را دیدید که بدون هیچگونه ضمانت و قراردادی ماشین را به شما تحویل داد بدانید که بعدا مشکلات بزرگی برای شما پیش خواهد آمد.
    شرایط اجاره :

  • گواهینامه معتبر

  • مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون بابت ضمانت (پس از تحویل خودرو ،مبلغ به شما بازگردانده می‌شود)

  • مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ تومان بابت ضمانت خلافی (پس از یک ماه عودت می‌شود)

  • اجاره ماشین در کیش بدون چک امکان پذیر می‌باشد

  • تصویر: file:///D:/surf-trip_72229-9.jpg
    قوانین اجاره ماشین در کیش
    خوب شما باید با قوانین اجاره ماشین کاملا آشنا باشید تا با خیالی آسوده به سفر خودتون در جزیره کیش بپردازید. در ابتدا باید قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش را رعایت کنید مثل سرعت مجاز و حق تقدم در میدان ها و ایست کامل قبل میدان ها و خط کشی عابر پیاده و غیره.
    همچنین شرکت های اجاره ماشین قوانین مشخصی دارند که در بند های قرار داد شما ذکر شده است :

  • بنزین خودرو همان مقداری که تحویل داده شده، تحویل گرفته می‌شود

  • قسمت بدنه ماشین تحویل مسافر داده می‌شود و مسئولیت بدنه ماشین با مسافر است

  • قسمت فنی خودرو با شرکت رنت کار است و مسافر در صورت مشاهده مشکل فنی باید سریعا با شرکت تماس بگیرد

  • خودرو کارواش شده و تمیز به مسافر تحویل داده می‌شود

  • مسافت طی شده در یک روز حداکثر ۲۰۰ کیلومتر است

  • شرکت های رنت کار تمام سعی خود را خواهند کرد تا شما از سفر خود لذت ببرید !

  • رزرو ماشین در کیش
    شما برای رزرو ماشین مورد نظر خودتون می توانید با شرکت های رنت کار تماس بگیرید و یا می توانید به صورت آنلاین در سایت آنها ماشین مورد نظر خودتون رو رزرو کنید و در فرودگاه و یا محل اقامت خودتون تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به دفتر آنها مراجعه کنید. در پایان شما همه روزه می‌دوانید با رنت کاران در جزیره کیش تماس بگیرید و سوالات خودتان را بپرسید. اگر شما هم تجربه اجاره کردن ماشین در جزیره کیش را دارید با ما به اشتراک بگذارید و برای مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند تجربه خودتون را بازگو کنید.
    اجاره ماشین در کیش https://novinrent.com/صفر-تا-صد-اجاره-ماشین-در-کیش/
    چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 11:31
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



    تازه سازي پاسخ ها



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
    بـــهـــتـريـن هـــا را از مــا بـخـواهـيـد ♥♥♥ www.bodolove.rzb.ir ♥♥♥ بروزترين انجمن تفريحي و سرگرمي ♥♥♥

    این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !