loading...
♥♥♥ سايت تفريحي وسرگرمي بــدولاو ♥♥♥
لینک باکس پارسی فان | افزایش بازدید - افزایش آمار - بهبود رتبه الکسا
درباره بدولاو


***به سايت تفريحي و سرگرمي بدولاو خوش امديد***دانلود آهنگ . اس ام اس جدید . عکس جدید . فال . انجمن . و .......***برای دانلود و استفاده از انجمن و استفاده از کل امکانات سایت عضو شوید***اگر سوالي يا مشكلي داشتيد در انجمن مطرح كنيد***اميدوارم لحظات خوبي داشته باشيد***



کد متن افکت دار کد رقص متن


جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


کد متن افکت دار کد رقص متن
کد متن افکت دار کد رقص متن

آخرین ارسال های انجمن
ali m2 بازدید : 257 1391/12/16 نظرات (0)

نام: محمود شهربازي

شغل:مجري

علت محروميت:

بار اول به دلیل انتشار فیلمی از حضور وی در مراسم عروسی برادرش مدتی از دیدن چهره خندان شهریاری محروم بودیم. در مورد بار چندم (!) اما گفته می شود سوال خارج از عرف شهریاری از امیر جعفری (در مورد اینکه همسر جعفری شبیه چه میوه ای است) باعث شده تا محمودخان مدتی را به مرخصی و استراحت بگذراند. هر چند خود شهریاری کم تجربگی مدیر فعلی شبکه پنج را علت این خانه نشینی می داند.


نام: احسان عليخاني

شغل: مجري

علت محروميت:

به صورت رسمی چیزی اعلام نشده و احتمالا نمی شود ولی بعید نیست که این محرومیت مبهم، بیشتر از مدل های قبلی طول بکشد اما منابع آگاه و غیررسمی سخنان تند و تیزش را علت غیبت وی می دانند؛ آن هم در شب سال تحویل! او به مردم پیشنهاد کرد مایحتاجشان را از کدام محله بخرند.


نام: اكبر عبدي

شغل: بازيگر

علت محروميت:

سیستم ضد ستاره سازی دهه 60 و اوایل دهه 70 شاید جرقه اصلی ممنوعیت اکبر عبدی بود. هر چند عبدی هم با تقاضای دستمزدهای آنچنانی بهانه خوبی دست مسوولان وقت داد تا برای مدعی عبدی را مهار کنند. بعدها شایعاتی هم مبنی بر حضور او در یک مهمانی پرحاشیه به گوش می رسید که هیچ گاه تایید نشد.


 

نام: بهاره رهنما

شغل:بازیگر

علت محرومیت:

همان داستان کذایی ضد ستاره سازی مدیریت سینمایی آن دوران. رهنما در مراسم اکران افعی در یکی از سینماهای تهران حسابی مورد استقبال تماشاگران واقع شد و مشغول خوش و بش با طرفداران و امضا دادن به آنها بود که مورد خشم مسوولان وقت قرار گرفت.


نام:شیث رضای

شغل:فوتبالیست

علت محرومیت:

تا دلتان بخواهد، از اخلال در پرواز بگیرید تا حرکات شدید نامتعارف در بازی پرسپولیس با داماش و منتشر شدن فیلمی از فحاشی او به تماشاگران و ... رضایی فعلا حق حضور در تیم های لیگ برتری را ندارد، هر چند سازمان لیگی ها رسما این قضیه را اعلام نکرده اند.


 وبسیاری دیگر از ستاره های محبوب ایران ب هر دلیلی ممنوع تصویر یا محدود التصویر شدن:

علت محرومیت:

۱-علی رضا واحدی نیکبخت:تغییرات ظاهری ماه به ماهی که به مذاق کمیته انضباطی خوش نمی آمد. دیده شدن در قهوه خانه ها. پیوستن به اردوی تیم ملی در فرودگاه با ظاهر و حالتی بسیار عجیب و انواع و اقسام حاشیه های دیگر. نیکبخت هم بعد از عقد قرارداد با تیم گهر دورود متوجه شد نمی تواند در لیگ برتر بازی کند.

۲-محمدرضاگلزار:می شود مثنوی هفتاد من کاغذ ازبس که شایعه و تکذیب درباره اش پیدا می شود. خودما هم درباره اتفاقات پیرامون او پرونده مفصلی رفتیم و سوژه جلد ما شد. از سوژه شکایت یک فیلمساز گرفته تا طلب دستمزد زیادی بالا و حواشی مگوی دیگر. او در این حوزه، هنوز سوپراستار است.

۳-هانیه توسلی:سرتبلیغات فیلم «عصر روز دهم» این شایعه توسط مجتبی راعی مطرح شد: «در عراق بودم که آقای محمدی به من گفتند نتوانستیم برای پخش تیزر فیلم به نتیجه برسیم. ایشان به من گفتند که ظاهرا برای خانم توسلی مشکلی پیش آمده که گفته اند تصویرش را در تلویزیون نشان ندهید.» البته گویا مسئله ختم به خیر شد.

 

۴-علی لهراسبی:ممنوع الصدایی سابقه ای به اندازه ممنوع التصویری دارد ولی در سال های اخیر بی اهمیت تر از آن است که پرداخته شود. علی لهراسبی اما به تازگی دوران کوتاه محرومیت را پشت سر گذاشته؛ او به دلیل همکاری با خواننده و آهنگسازی در ینگه دنیا، مدت کوتاهی ممنوع الصدا شدولی صدا و سیما بی خیال این محرومیت، تیتراژ خداحافظ بچه را به او سپرد و خوشبختانه؛ ستاره برگشت!

۵-سحرقریشی:اگر شما می دانید، ما هم می دانیم! خود وی دلیل این امر را محبوبیت زودهنگام می داند و مدعی است برای رفع مشکلش پیش ضرغامی هم رفته. وی در نهایت مسببان این ممنوعیت را به خدا سپرد و به حضور پررنگش در سینما ادامه داد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
kharazmi.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خودت رازی هستی؟
    بازي انلاين
    موزيك سايت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4024
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 305
  • بازدید امروز : 1,036
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,925
  • بازدید ماه : 9,826
  • بازدید سال : 61,453
  • بازدید کلی : 867,013
  • کدهای اختصاصی
    فهرست فوق العاده ممنوع تصوير هاي ايراني (سري 1)

    نام: محمود شهربازي شغل:مجري علت محروميت: بار اول به دلیل انتشار فیلمی از حضور وی در مراسم عروسی برادرش مدتی از دیدن چهره خندان شهریاری محروم بودیم. در مورد بار چندم (!) اما گفته می شود سوال خارج

    امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
    لینک دوستان
    [Menu_Title]
    [Menu_Code]