loading...
♥♥♥ سايت تفريحي وسرگرمي بــدولاو ♥♥♥
لینک باکس پارسی فان | افزایش بازدید - افزایش آمار - بهبود رتبه الکسا
درباره بدولاو


***به سايت تفريحي و سرگرمي بدولاو خوش امديد***دانلود آهنگ . اس ام اس جدید . عکس جدید . فال . انجمن . و .......***برای دانلود و استفاده از انجمن و استفاده از کل امکانات سایت عضو شوید***اگر سوالي يا مشكلي داشتيد در انجمن مطرح كنيد***اميدوارم لحظات خوبي داشته باشيد***



کد متن افکت دار کد رقص متن


جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


کد متن افکت دار کد رقص متن
کد متن افکت دار کد رقص متن

آخرین ارسال های انجمن
ali m2 بازدید : 180 1392/09/06 نظرات (0)

 

 

 

 

.jpg

 

يه آبوداني واسه رفيقش تعريف ميکرد که

 

حميــــد !!
چيه؟
گفت: رفته بودم جنگل , چه طبيعت بکري !! ايقد جات خالي بوود ايقد جات خالي بود!! واساده بودم محو اين طبيعت شده بودم ! اينقد قشنگ بود آواز پرندگان ! کاش مو اين دوربينمو برده بودم با خودم برات فيلم برداري ميکردم ! همينطور که مو محو اين طبيعت بودم گرگا حمله کردن !!
حميد : خو چي شد؟!!!!!!
گفت : خو هيچي ما بدو گرگا بدو ! مو بدو گرگا بدو !! ب...عد ر...سيديم به يه دشت ! دشت پر از گل شقايق ! ايقد قشنگ بود , تا چشم کار ميکرد فقط گل سرخ ! اصلا يه فضاي رمانتيکي شده بود !
حميد : پَ گرگا چي شدن ؟!
گفت : ها وولک گرگا دنبالم ! مو بدو گرگا بدو !! رسيديم به يه کوه ! پسر از قدرت خدا آب از دل کوه در ميومد ميخورد زمين پووووودر مي شد !! نور خورشيدم افتاده بود داخلش يه رنگين کمون خشکلي درست شده بود جات خالي کاش مو اين دوربينمو با خودم برده بودم واست فيلم ميگرفتم !
حميد : گرگا چي شدن وولک؟!!
گفت: هااا خو گرگا دنبالمون مو بدو گرگا بدو مو بدو گرگا بدوو ! رسيديم به يه دريا ! پسر دريا نگو استخر ! يه موج داخل اين دريا نبود ! ايقد قشنگ بووود !!
حميد :خو گرگااا چي شدن؟!
گفت : خو زهر مار !!! گرگا ول کردن تو ول نميکني؟!!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
kharazmi.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خودت رازی هستی؟
    بازي انلاين
    موزيك سايت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 849
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4024
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 293
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 1,101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 9,980
  • بازدید سال : 61,607
  • بازدید کلی : 867,167
  • کدهای اختصاصی
    مو بدو گرگا بدو !!! (طنزابودانی)

              يه آبوداني واسه رفيقش تعريف ميکرد که   حميــــد !! چيه؟ گفت: رفته بودم جنگل , چه طبيعت بکري !! ايقد جات خالي بوود ايقد جات خالي بود!! واساده بودم

    امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
    لینک دوستان
    [Menu_Title]
    [Menu_Code]